Stratejik Hedefler
1- Dönemin başında her ders sorumlusunun, ders bilgi paketi doğrultusunda dersin işleyişi hakkında bilgilendirme yapıp farkındalık yaratması,
2- Derslerin interaktif olarak işlenebilmesi için hasta üzerinde veya görsel bilgi sağlayabilecek teknolojilerin kullanımı ile profesyonel ortamın simüle edilmesi ve öğrencinin duruma uygun yorum geliştirip fikir üretmesinin sağlanması,
3- Kurum dışından görevlendirilen öğretim elemanları tarafından verilecek derslerin içeriklerinin dönemin başında dersi verecek olan öğretim elemanı ile konuşularak gözden geçirilmesi ve dersin fizyoterapi eğitimine uygun olarak modifiye edilmesi,
4- Kurum dışından görevlendirilen öğretim elemanları tarafından verilen temel bilimler derslerinin devamlılığının sağlanması ve gerektiğinde eksik kalınan konuların bölüm öğretim üyeleri tarafından tespit edilip değerlendirilmesi ve eksikliklerin tamamlanması,
5- Pratik derslerde kullanılan cihazların sayılarının artırılması ve pratik eğitimlerin daha fonksiyonel hale getirilmesi,
6- Pratik derslerde öğretim üyelerine düşecek öğrenci sayılarının azaltılması için öğretim üyesi sayısının artırılması,
7- Pratik derslerde uygulamanın genişletilerek pratik ders saatlerinin daha verimli kullanımı (ders sonunda veya bir sonraki dersin başlangıcında yapılacak küçük sınavlar vb. uygulamalar ile ders saati içerisinde öğrencilerin konuyu öğrenecek kadar pratik yapması sağlanmalı),
8- Performansın ve motivasyonun artırılması için öğrencilere yönelik teşvik ve ödül sisteminin getirilmesi.